Online ügyfélszolgálat - Verlag Dashöfer Kft.

Megkaptam a kiadványt, de nem kaptam hozzá számlát. Hogyan lehetséges ez?

Lehetséges, hogy éves előfizetésének már kifizetett aktualizálását kapta kézhez. Amennyiben nem éves előfizetéssel rendelkezik, kérjük, hogy jelezze ügyfélszolgálatunk bármely elérhetőségén a számla hiányát, a számlaszám megadásával, és mi postázzuk Önnek a számla hiteles másolatát. 

Szeretne...

Nyomtatás Nyomtatás

Elküldés e-mailben Elküldés e-mailben

Hozzászólás Hozzászólás

Feliratkozás

Könyvjelző Könyvjelző

Kiemelés törlése Kiemelés törlése

Kérdés szerkesztése

Eddigi értékelések (1 szavazat)

100% thumbs up 0% thumbs down

Kérjük, értékelje, hogy a válasz mennyire volt segítségére?



Köszönjük értékelését

Kapcsolódó kérdések

Nincsenek kapcsolódó kérdések

Csatolások

Nincsenek csatolások.

Eddigi hozzászólások

Nem érkezett még hozzászólás ehhez a kérdéshez. Hozzászólás

Hozzászólás

Hozzászólás beküldéséhez töltse ki az alábbi űrlapot. A csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező!
   Név:
   E-mail:
* Hozzászólás szövege:
* Kérjük, írja be a kódot:
 

Tovább