Online ügyfélszolgálat - Verlag Dashöfer Kft.

Megkaptam a számlát, a kiadványt azonban még nem. Mi a teendőm?

Több okból is lehetséges, hogy kiadvány nélkül, postai úton kap tőlünk számlát. Amennyiben Ön az éves számlázási módot választotta, egy előszámlát fog kapni, amellyel még nem érkezik meg az első kiadvány.
Továbbá, amennyiben Ön online kiadványt vásárolt nálunk, ebben az esetben is számla fog érkezni Önhöz, termék nélkül, mivel az online kiadványok használatához szükséges elérési kódot a kiküldött számla befizetését követően küldjük el Önnek.
Egyéb esetekben a csomagok kézbesítését végző futárszolgálati vagy postai hiba fordulhatott elő, ennek egyeztetésére ügyfélszolgálatunk hétköznapokon 8 és 17 óra között áll rendelkezésére a díjmentesen hívható (80) 104-129 ügyfélszolgálati zöld számon.

Szeretne...

Nyomtatás Nyomtatás

Elküldés e-mailben Elküldés e-mailben

Hozzászólás Hozzászólás

Feliratkozás

Könyvjelző Könyvjelző

Kiemelés törlése Kiemelés törlése

Kérdés szerkesztése

Eddigi értékelések (1 szavazat)

100% thumbs up 0% thumbs down

Kérjük, értékelje, hogy a válasz mennyire volt segítségére?



Köszönjük értékelését

Kapcsolódó kérdések

Nincsenek kapcsolódó kérdések

Csatolások

Nincsenek csatolások.

Eddigi hozzászólások

Nem érkezett még hozzászólás ehhez a kérdéshez. Hozzászólás

Hozzászólás

Hozzászólás beküldéséhez töltse ki az alábbi űrlapot. A csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező!
   Név:
   E-mail:
* Hozzászólás szövege:
* Kérjük, írja be a kódot:
 

Tovább