Online ügyfélszolgálat - Verlag Dashöfer Kft.

Nem kértem aktualizálást, mégis kaptam. Mi a teendőm?

Amennyiben Ön megrendelése leadásakor jelezte, hogy nem kívánja igénybe venni kiadványunk aktualizáló szolgáltatását, ennek ellenére mégis kapott aktualizáló csomagot, a kézhezvételtől számított 2 héten belül sértetlenül juttassa vissza kiadónk címére. Portós és utánvétes küldeményeket nem áll módunkban átvenni, a (80) 104-129 ügyfélszolgálati zöld számunkon díjmentes futárszolgáltatást igényelhet.

Szeretne...

Nyomtatás Nyomtatás

Elküldés e-mailben Elküldés e-mailben

Hozzászólás Hozzászólás

Feliratkozás

Könyvjelző Könyvjelző

Kiemelés törlése Kiemelés törlése

Kérdés szerkesztése

Eddigi értékelések (3 szavazatok)

100% thumbs up 0% thumbs down

Kérjük, értékelje, hogy a válasz mennyire volt segítségére?



Köszönjük értékelését

Kapcsolódó kérdések

Nincsenek kapcsolódó kérdések

Csatolások

Nincsenek csatolások.

Eddigi hozzászólások

Nem érkezett még hozzászólás ehhez a kérdéshez. Hozzászólás

Hozzászólás

Hozzászólás beküldéséhez töltse ki az alábbi űrlapot. A csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező!
   Név:
   E-mail:
* Hozzászólás szövege:
* Kérjük, írja be a kódot:
 

Tovább