Online ügyfélszolgálat - Verlag Dashöfer Kft.

A szállított kiadvány hiányos vagy hibás.

Hiányos vagy hibás termék, kiadvány szállításkor, ha a hiba már a szállításkor kiderül, kérjük, hogy ne vegye át a csomagot és jelezze a csomagon, hogy az átvétel a csomag valamilyen hiányossága miatt nem történt meg. Ha már átvett vagy postán érkezett csomagról van szó, jelezze ügyfélszolgálatunk valamely elérhetőségén (a (80) 104-129-es zöld számon vagy az ugyfelszolgalat@dashofer.hu email címen) a problémát és mi kicseréljük a problémás terméket.

Szeretne...

Nyomtatás Nyomtatás

Elküldés e-mailben Elküldés e-mailben

Hozzászólás Hozzászólás

Feliratkozás

Könyvjelző Könyvjelző

Kiemelés törlése Kiemelés törlése

Kérdés szerkesztése

Eddigi értékelések (8 szavazatok)

100% thumbs up 0% thumbs down

Kérjük, értékelje, hogy a válasz mennyire volt segítségére?



Köszönjük értékelését

Kapcsolódó kérdések

Nincsenek kapcsolódó kérdések

Csatolások

Nincsenek csatolások.

Eddigi hozzászólások

Nem érkezett még hozzászólás ehhez a kérdéshez. Hozzászólás

Hozzászólás

Hozzászólás beküldéséhez töltse ki az alábbi űrlapot. A csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező!
   Név:
   E-mail:
* Hozzászólás szövege:
* Kérjük, írja be a kódot:
 

Tovább