Online ügyfélszolgálat - Verlag Dashöfer Kft.

Befizettem az online kiadvány díját, de nem kaptam meg az elérési információkat. Mit tegyek?

A befizetést követően megkapjuk a banktól a befizetési bizonylatot, majd a tétel könyvelésre kerül. Mindez igénybe vesz néhány napot. Az elérési információkat tartalmazó e-mailt csak ezek után küldi ki automata rendszerünk. Előfordulhat, hogy hibásan került e-mail címe rögzítésre, vagy telefonos, postai, ill. faxon leadott  megrendelése esetén egyáltalán nem is adott meg e-mail címet. Ebben az esetben rendszerünk nem tudja elküldeni a szükséges információkat.
Mivel a kiküldések automata rendszer segítségével történnek, így sajnos ott is előfordulhat csúszás, ill. egyéb technikai hiba.
  1. Amennyiben 10 nappal a befizetés után még nem kapott elérési adatokat az online könyvhöz, kérem jelezze az onb@dashofer.hu e-mail címen, vagy a (06 1) 428-3838-as telefonszámon.
  2. Ha a megrendelés során választott magának azonosítót, jelszót és még nem kapott e-mailben értesítőt, akkor  a befizetést követő 5. nap után érdemes az online kiadvány weblapján megpróbálkozni a belépéssel, mert valószínűleg már aktiváltuk hozzáférési adatait, de a rendszer esetleg még nem küldte ki azokat, az Ön által megadott e-mail címre. 

Szeretne...

Nyomtatás Nyomtatás

Elküldés e-mailben Elküldés e-mailben

Hozzászólás Hozzászólás

Feliratkozás

Könyvjelző Könyvjelző

Kiemelés törlése Kiemelés törlése

Kérdés szerkesztése

Eddigi értékelések (6 szavazatok)

83% thumbs up 16% thumbs down

Kérjük, értékelje, hogy a válasz mennyire volt segítségére?



Köszönjük értékelését

Kapcsolódó kérdések

Nincsenek kapcsolódó kérdések

Csatolások

Nincsenek csatolások.

Eddigi hozzászólások

Nem érkezett még hozzászólás ehhez a kérdéshez. Hozzászólás

Hozzászólás

Hozzászólás beküldéséhez töltse ki az alábbi űrlapot. A csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező!
   Név:
   E-mail:
* Hozzászólás szövege:
* Kérjük, írja be a kódot:
 

Tovább